چ عدالتیست...

♥ Sky & Moonlight ♥

گریه اش را من کردم . . .

بوس اش را دیگری . . .

این چ عدالتیست خـــــــدا . . .

 

 

لای انگشتانم را باید انگشتان تو پر میکرد . . .

بی انصاف!

ن سیگار . . .

 



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت13:14---25 شهريور 1392
من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام

تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد

اما شبها

وای از شبها
هوای آغوشت دیوانه ام میکند

موهایم بد جوری بهانه دستانت را میگیرند

تک تک نجواهای شبانه ات لا به لای موهایم مانده اند

کاش لا اقل میشد فقط شب بخیر شبها را بگویی تا بخوابم

لالایی ها پیشکش..


pooya
ساعت21:16---8 شهريور 1392
سلام
وب قشنگی داری!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,ساعت12:23توسط roshanak | |